בית ספר יסודי שרת

בית הספר ע"ש משה שרת נוסד בשנת 1969 - בשנת הלימודים תשנ"ח כ-430 תלמידים. כבית-ספר קהילתי "אימץ" ביה"ס את בית האבות הסמוך. ביה"ס ימשיך בתשנ"ח את תכניותיו בנושא "מאה שנות ציונות". אחת לחודש יוצא עיתון ביה"ס.

פרויקטים מיוחדים לביה"ס:

לחיות בעולם של כבוד הדדי - תכנית לימודים קהילתית לכתות א'-ו'.

התכנית עוסקת בנורמות של הידברות, הבנה הדדית וכבוד לזולת (גם כאשר הוא שונה) כבסיס לחברה ערכית. התכנית הינה רב שנתית, ובמהלכה היכרות הדדית בין בית-ספר "שרת" ותלמידים מבי"ס ממלכתי דתי "שילה". הפעילות במסגרת מועצת התלמידים, במסגרות כתתיות/שכבתיות ובשלב האחרון גם מפגשים של צוותי מורים והורים.

חינוך סביבתי-השדה שלנו

התכנית ייחודית לבי"ס שרת, נכתבה כתכנית העשרה ביוזמתה של המורה למדעים בכתות הנמוכות, בשיתוף עם הורים מכתה א'. במסגרת התכנית, שבהפעלתה משתתפים מורים נוספים והורים, משתמשים במשאב טבעי הנמצא בסביבה הקרובה -השדה- ובאמצעותו מטפחים את הערך "האדם הוא תבנית נוף מולדתו".

ספריית בית הספר

בשנת-הלימודים תשנ"ז זכה ביה"ס בפרס המזכירות הפדגוגית של משרד החינוך על כתיבת תכנית לימודים בנושא "100 שנים לקונגרס הציוני הראשון - 50 שנה למדינת ישראל" כספי הפרס הוקדשו לרכישת ספרים ופתוח ספריית בית-הספר. הספרייה טורחת רבות לפתח יחס של כבוד לספר, הרגלי קריאה והתמצאות בספריית השאלה ועיון.

חינוך גופני

במסגרת יום הלימודים, בהפסקות הפעילות, נערכו תחרויות בין כתתיות בכדורגל שמטרתן לטפח תחרות הוגנת. בעבר ומקוים גם בעתיד, יתקיים יום ספורט בהשתתפות הורים.

מרכז המשאבים לגיל הרך.

שילוב ילדי גן בבתי -ספר בהוראה רב גילית.